Звіт студентів 121 групи 3 підгрупи (позакласна практика)

Звіт студентів 121 групи 3 підгрупи (позакласна практика) за 2016-2017 н.р. Наші очікування від позакласної виховної роботи:  навчитись працювати з дитячим колективом складати плани-конспекти занять ознайомитись з формами позакласної роботи та застосувати їх на практиці набути вмінь проводити позакласні виховні заходи розширити свої знання про професію […]

Звіт предметної (циклової) комісії за 2014 – 2015 н.р.

Науково-методична проблема предметної (циклової) комісії : Професійна реалізація майбутнього педагога засобами навчання, науково-дослідної діяльності, педагогічної практики та позааудиторної роботи як шлях підготовки студентів до створення науково-методичного середовища   у початковій школі та дошкільному освітньому закладі, формування професійної  компетентності Детальніше у звіті П(Ц)К за 2014-2015 рік Дивимся […]

Організація гурткової роботи під час семінару-практикуму для вожатих

Гурток «Морські фантазії», який проводила викладач методики трудового навчання І.А. Лілянова, під час семінару-практикуму у траавні 2017 року дав можливість студентам на семінарі-практикумі познайомитися з такими техніками рукоділля як кусудама, Тошіказу Кавасакі, орігамі, модульне орігамі, а також традиційними – це виготовлення виробів з мушлів. Так, як 2017 рік оголошено […]

Л.С. Виготський та його школа

Л. С. Виготський помер давно – в 1934 році. І дуже рано – в 37 років, від туберкульозу. Смерть позбавила його від репресій. Але його твори були заборонені. І лише в останні десятиліття почали повертатися його книги: шеститомне зібрання творів, “Психологія мистецтва”, “Педагогічна психологія”, “Мислення і […]

Формування професійних компетенцій майбутнього вчителя засобами краєзнавства в процесі педагогічної освіти

Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти наголошує на необхідності постійного вдосконалення системи підготовки кваліфікованих педагогічних працівників. Розвиток неперервної педагогічної освіти має бути спрямований на збереження національних традицій і цінностей; забезпечення інтеграції науки і практичної педагогічної діяльності, а отже, формування професійних компетенцій майбутнього вчителя. Досвід роботи […]

1 2 3 23