Відкрите заняття з дошкільної педагогіки

Відкрите заняття на тему: «Театралізовані ігри», проведеного у 231 групі викладачем: Грибовською А.С мало на меті розкрити значення театрально-ігрової діяльності в становленні особистості дошкільника, своєрідність та види театралізованих ігор, умови їх організації та розвитку, методику керiвництва та проведення театралізованих iгор.

Та навчити студентів  визначати спільне і особливе в творчих іграх,органiзовувати види роботи з метою підготовки до гри-драматизації, здійснювати організацію та керівництво театралізованими іграми.

%%wppa%% %%photo=126%% %%size=0.7%% %%align=center%%

Ігрова діяльність в ранньому віці започатковується в найдоступніших для дошкільнят формах поведінки: предметно-ігровій діяльності, відображу вальній грі, становленні рольової гри. Передумовами розвитку є різноманітні враження дошкільників від користування сюжетними іграшками, допомога дорослих щодо використання їх у грі. Ці передумови за правильного педагогічного керівництва вихователя започатковують виникнення і розвиток режисерських ігор.

%%wppa%% %%slideonlyf=9%% %%size=0.7%% %%align=center%%
[wpfilebase tag=file id=8 /]