«Біля витоків розвивального навчання. Конфуцій. До 2565-річчя» студентська теоретична конференція

Вивчаючи педагогіку, сучасні педагогічні технології, ми вивчаємо історію педагогіки, спадщину видатних педагогів, вчимося впроваджувати скарби педагогічної думки минулого у сучасність. На цьому підґрунті формуємо професійну компетентність.

            З цією метою 18 березня 2015 року в коледжі була проведена студентська теоретична конференція з історії педагогіки з рубрики «Видатні постаті педагогіки». Ми звернулися до Конфуція, якому восени 2014 року виповнилося б 2565 років. Тема конференції: «Біля витоків розвивального навчання. Конфуцій».

Підготувала конференцію викладач педагогіки Тупікіна С.В. для студентів ІІ – ІІІ курсів спеціальності «Початкова освіта». Участь у підготовці та проведенні заходу брали викладач педагогіки Бігун М.В. та студенти Пащенко К., Пилипенко В., Кабанов В., Стьобіна І., Пендак І., Бондаренко О..

Епіграфом конференції ми взяли рядки Конфуція: «Той, хто звертаючись до старого, здатний відкривати нове, достойний бути вчителем».

В ході конференції були розгянуті біографія Конфуція, його філософсько-педагогічні погляди, внесок в теорію та практику розвивального навчання. Сучасність поглядів Конфуція з позицій розвивального навчання було розглянуто в ході інтерактивного спілкування та аналізу притч. Відео «Конфуцій» сприяло закріпленню та розширенню знань студентів.

[wppa type=”thumbs” album=”17″ align=”center”]Any comment[/wppa]

Під час конференції відбувся діалог, який спонукав студентів до визначення педагогічного кредо на засадах повчань древнього мудреца, в актуальності для сучасної школи.

Звернення до витоків педагогіки як філософської науки, зокрема до Конфуція, допоможе нам у вирішенні складних завдань сучасної школи. Зокрема, проблеми розвивального навчання, яке склалося історично.

Конфуцій мріяв створити школу, засновану на традиційних навчаннях, де людина вчився б пізнавати Закони навколишнього світу, людей і відкривати власні можливості. Конфуцій хотів бачити своїх учнів «цілісними людьми», корисними державі і суспільству, тому навчав їх різнии областям знань, які базуються на різних канонах . Зі своїми учнями Конфуцій був простий і твердий: «Чому той, хто не задає собі питання «чому?», заслуговує того, щоб я задавав собі питання: «Чому я його повинен вчити?»

«Той, хто, звертаючись до старого, здатний відкривати нове, гідний бути вчителем» – Цю Настанову Конфуція будемо пам’ятати навчаючись и навчаючи .