Інтеграційна лекція з педагогіки на тему «Форми організації навчання»

15 березня 2016 р. Тупікіна С.В. провела відкриту інтеграційну лекцію з педагогіки на тему «Форми організації навчання» для студентів 123 групи.

IMG_7983Важливим завданням заняття викладач вважає формування предметних компетентностей з педагогіки та міжпредметних компетентностей у студентів; вчити студентів проводити сучасні уроки, «на яких на все і для кожного вистачає часу», як вважала С.М. Лисенкова. А ще вміти проводити такі уроки, на яких діти засмучуються, що урок закінчився.

IMG_7988Паралельно з опрацюванням нового матеріалу викладач проводила майстер—клас для студентів з використання сучасних методів навчання. Зокрема, на занятті водночас з традиційними методами навчання були використані діалог, «ЗА і ПРОТИ», бліц-опитування, «снігова куля», складання опори, випереджальне домашнє завдання, інтерв’ю, робота в парах, мозкова атака.

Особлива увага була приділена міжпредметній інтеграції з методиками навчання окремих преметів,  які вивчаються у коледжі. З метою розкриття зв’язку педагогіки з методиками навчання при вивченні теми «Форми організації навчання» студенти виконали пошукове завдання, провели інтерв’ю з викладачами методик. Результати свого дослідження студенти оформили у формі відео, презентацій. До лекції викладач підготувала мультимедійну презентацію.

IMG_7978Відбувся змістовний діалог викладача зі студентами, адже студенти мають міцні попередні знання, вміють ними оперувати. Активну участь у підготовці і проведенні лекції брали студенти Вечірко В., Бондар К., Литвин Т., Кучернко Ю., Чудна І.

Лекція сприяла формуванню професійної  компетентності  майбутніх учителів початкової школи.